تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه خرید پایان نامه،پروژه ، پاورپوینت و.... با مناسب ترین قیمت


پاورپوینت تعريف مسئله تحقيقات بازاريابي و توسعه يك رويكرد


پاورپوینت تعريف مسئله تحقيقات بازاريابي و توسعه يك رويكرد

 

22اسلاید - با منابع

فرآیند:

مديران بازاريابي در پنج مرحله، تحقيقات بازاريابي را برنامه ريزي و اجرا مي كنند: تعريف مسئله، تعيين و تنظم فرضيه ها، طراحي تحقيق، جمع آوري اطلاعات لازم و سرانجام تجزيه و تحليل و تفسير آنها و عرضه يافته ها به مدير مربوطه. محقق بازاريابي بايد پنج مرحله ذكر شده را به ترتيب و طوري طي كند كه اطلاعات صحيح و مطلوب را بدست اورد و بتواند تصميمات صحيحي اتخاذ كند......


مبلغ قابل پرداخت 4,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 655

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


مطالب تصادفی

  • پاورپوینت ایمنی در کارگاه ساختمانی
  • پاورپوینت درس9 آهنگ سفر دینی دهم
  • پاورپوینت روشهای آماری مفید در بهبود کیفیت
  • پاورپوینت آرتروز گردن و درمان با ورزش
  • پاورپوینت تعريف مسئله تحقيقات بازاريابي و توسعه يك رويكرد

با ما بروز باشید