دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
22اسلاید - با منابع
فرآیند:
مديران بازاريابي در پنج مرحله، تحقيقات بازاريابي را برنامه ريزي و اجرا مي كنند: تعريف مسئله، تعيين و تنظم فرضيه ها، طراحي تحقيق، جمع آوري اطلاعات لازم و سرانجام تجزيه و تحليل و تفسير آنها و عرضه يافته ها به مدير مربوطه. محقق بازاريابي بايد پنج مرحله ذكر شده را به ترتيب و طوري طي كند كه اطلاعات صحيح و مطلوب را بدست اورد و بتواند تصميمات صحيحي اتخاذ كند......
مبلغ قابل پرداخت 4,450 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامحبوب ترین ها
پرفروش ترین ها